KANA WATRA CAMP

IMG 20190119 112400Koleiny wspólny wyjazd na obóz sportowo- turystyczny KANA WATRA CAMP   2019 w  Poroninie przeszedł  już  do historii.  Jak zawsze uczestnicy mieli okazję dobrze wypocząć oraz świetnie się bawić. Zwiedzaliśmy Zakopane i Poronin, ponadto  wśród atrakcji czekających na uczestników  były  wizyt w  basenach termalnych  „Szaflary”,  na których to regenerowaliśmy   swoje siły dobrze się przy tym bawiąc,  nocny kulig z pochodniami połączony z ogniskiem, pieczeniem kiełbasek, oscypków, a wszystko  to oczywiście przy góralskiej muzyce. Nie zabrakło nam zajęć ruchowych , czy też  wieczornych spacerów.  Uczestnicy chętnie korzystali z gier planszowych, warsztatów plastycznych, rozgrywek sportowych, oraz wieczorów filmowych, które stały się już chyba tradycją naszych wyjazdów.

Ferie z Kaną 2019

403Zimowa przerwa wcale nie oznacza w Kanie ciszy i odpoczynku… Wręcz przeciwnie! To dla nas intensywny czas działania i pracy z naszymi podopiecznymi. Blisko 150 dzieci i młodzieży uczestniczy w zajęciach organizowanych w ferie.

W ramach KANA WATRA CAMP młodzież wyjechała do Poronina, by tam w pełni korzystać z uroków zimy pod okiem wykwalifikowanej kadry. Wszelkiej maści i rodzaju zabawy na śniegu (wycieczki, zajęcia sportowe, zawody), gry integracyjne, dyskoteki czy wieczory filmowe to tylko część ich planu. Uczestnicy wrócili cali, zdrowi i… bardzo zmachani :D

KANA WINTER 2019

Zimowisko 14.01.2019 do 18.01.2019
Uczestnicy: dzieci w wieku  7–12 lat
Miejsce: KCEM KANA

W każdym dniu zapewniamy gorący posiłek oraz napoje, niemniej jeżeli uznają Państwo za wskazane prosimy dać dziecku dodatkowy prowiant i napoje.
Godziny zajęć: 9.00 – 15.00

W pogoni za jachtem…

Jacht plakatPod koniec sierpnia młodzi z diecezji tarnowskiej pożegnają uroczyście jacht, który popłynie do Panamy na Światowe Dni Młodzieży.
Podróż „W pogoni za jachtem” rozpocznie się 25 sierpnia wyjazdem z Tarnowa do Częstochowy, by uczestniczyć w Mszy św. kończącej Pieszą Pielgrzymkę Tarnowską na Jasną Górę. Z Częstochowy uczestnicy pojadą do Gdyni, gdzie oficjalnie, hucznie, wesoło i z pompą pożegnają jacht Dunajec wyruszający z młodymi w daleki rejs do Panamy.

Wakacje z Kaną 2018

OBÓZ SPORTOWO-ARTYSTYCZNY KANA JANTAR 2018

Termin: 2.07 – 13.07.2018
Miejsce: Ośrodek "Gród Piastów" - 78-131 Dźwirzyno, ul. Krasickiego 42
Uczestnicy: szkoła podstawowa.
Kierownik: Ryszard Żmuda

Relacja z kolonii

Obóz Kana Art Camp Poronin 2018 przeszedł już do historii

IMG 20180219 110127671 porOgromne podziękowania należą się rodzicom, którzy nam zaufali i wysłali swoje pociechy zimową porą. Dużą przygodą i wyzwaniem okazał się pobyt w pensjonacie Gromada szczególnie dla tych uczestników, którzy odważyli się wyjechać samodzielnie po raz pierwszy. Wdzięczni jesteśmy również naszym "stałym bywalcom"- bez Was kochani ten obóz nie byłby taki wyjątkowy! Wielką radością dla naszych dzieciaków ( na co jako organizatorzy nie mieliśmy wpływu - i dobrze) był wszechobecny ŚNIEG!!!

Cieszyliśmy się nim na wszelkie możliwe sposoby: od zakopywania w nim, śnieżnych aniołków i bitwy na śnieżki do przejażdżki kuligiem. Oprócz białego szaleństwa w bezpiecznych rejonach Poronina, zwiedziliśmy również Muzeum Tatrzańskie w Zakopanem, gdzie w interesujący sposób pani opowiedziała o życiu i codziennych obowiązkach dzieci na Podhalu w dawnych czasach, a także doświadczyliśmy w jaki sposób i czym one się wtedy bawiły.

KANA WATRA CAMP – Zimowy Obóz Sportowo - Turystyczny

IMG 20180214 124550Dobiegł końca nasz koleiny wspólny wyjazd na obóz sportowo- turystyczny KANA WATRA CAMP  w  Poroninie.  Jak zawsze uczestnicy mieli okazję dobrze wypocząć oraz świetnie się bawić. Wspólnie zwiedzaliśmy Zakopane nazywane popularnie  „Zimowa Stolicą Polski”. Wśród atrakcji czekających na uczestników  były  wizyt w  basenach termalnych  „Szaflary”,  na których regenerowaliśmy  swoje siły,  czy też zabawy   na specjalnie do tego przygotowanym torze  w  Snowlandii.  Mieliśmy okazje poznać folklor góralski zwiedzając muzea i słuchając muzyki góralskiej.

Zakończenie akcji zimowej "Winter 2018"

DSC7018Zimowisko w Kanie zakończyliśmy warsztatami w Tarnowskim Ratuszu oraz zwiedzaniem Muzeum Diecezjalnego. Po obiedzie był czas na rozdanie pamiątkowych dyplomów i słodkich upominków. Cieszymy sie, że wszyscy uczestnicy akcji "Winter 2018" dotrwali z nami do końca zimowiska. Zapraszamy na kolejne formy wypoczynku z UKS KANĄ.

Półkolonia KANA Winter 2018 – dzień drugi

20180214 094123We wtorek uczestnicy zimowiska brali udział w warsztatach w Galerii BWA "Muzea na świecie - robimy makiety budynków", a potem poszli na zajęcia na basen. W środę  UKS KANA zorganizowała planszowisko pod bacznych okiem Pani Natalii Tryby,  a potem przeprowadziliśmy grę  terenową.