Akcja społeczna “Moc Słowa” wystartowała!
Na przełomie 2023 i 2024 roku KANA przeprowadziła wśród swoich wolontariuszy, użytkowników mediów społecznościowych ankietę dotyczącą tego, co stanowi największą przeszkodę, na jaką natrafiają w internetowym przekazie jako twórcy i odbiorcy.
Ponad 70% respondentów udzieliło odpowiedzi, że są to problemy związane z formułowaniem oraz odbiorem treści werbalnych.
W związku z tym Synaj TV postanowił przeprowadzić w mediach społecznościowych akcję społeczną/promocyjną pt. “Moc Słowa”. Jej celem jest wzmocnienie oraz rozwój świadomości twórców i odbiorców Internetu dotyczącej znaczenia słowa, jego pozytywnego i negatywnego potencjału, używania słów w służbie budowania treści i wywoływania dobrych emocji.
W ramach akcji młodzi redaktorzy/wolontariusze SYNAJ TV nagrają 10. filmów, w których ambasadorzy akcji – autorytety uznane społecznie, opowiedzą o tym jak ważne, w kontekście wykonywanej przez nich pracy zawodowej, jest wypowiadane słowo.
Zadanie pn. Akcja społeczna “Moc Słowa” jest realizowane przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego.